کیوسوئیچ

روش های برداشتن انواع خال های پوستی

برداشتن خال با پلاسماجت یا لیزر کیوسوئیچ

برداشتن خال با پلاسماجت یا دستگاه کیوسوئیچ؟ کدام روش موثرتر است؟ پوست برخی از افراد دارای لک ها، کک و مک ها و خال هایی گوشتی و یا خال های قهوه ای سطحی است، بعضی افراد وجود این موارد بر روی پوستشان را پذیرفته اند و با وجود این موارد بر روی پوستشان، هیچ مشکلی ندارند. اما کسانی هستند که دوست ندارند که لک، خال و کک و مکی بر روی پوستشان وجود داشته باشد. خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی، امکان این که این اشخاص به خواسته ی خود برسند، وجود دارد.

دو روش مهم و کاربردی که اخیرأ برای برداشتن خال های گوشتی، خال های ایجاد شده در اثر نور خوشید، خال های ماه گرفتگی و مادرزادی خیلی پرطرفدار شده است، استفاده از لیزر کیوسوئیچ و روش پلاسماتراپی است. این دو روش برای برداشتن انواع خال، کک و مک و تاتو کاربردی و موثر می باشد، بنابراین افراد زیادی از روش های پلاسماتراپی و یا دستگاه لیزر کیوسوئیچ برای برداشتن خال یا حذف خال های پوستی استفاده می کنند. اگر شما نیز مشتاق هستید که اطلاعاتی در مورد این دو روش کسب کنید و یا برای برداشتن خال به دنبال روش مناسبی هستید، بهتر است ما را در ادامه ی این مقاله همراهی کنید.

#برای اطلاع از قیمت خرید دستگاه لیزر تیتانیوم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پلاسماجت چیست؟

پلاسماجت، دستگاهی است که با استفاده از ماده پلاسما، برای درمان های زیبایی و پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد و این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید، با شیوه‌ای غیرتهاجمی، نواقص و ضایعات پوستی را برطرف کنید. این دستگاه یک جایگزین عالی برای جراحی‌های زیبایی است، از دستگاه پلاسماجت می توان برای رفع افتادگی پلک، رفع چین و چروک صورت، رفع انحراف بینی، برداشتن خال های گوشتی استفاده کرد.

پلاسماتراپی چیست؟

نحوه پلاسماتراپی خال های پوستی در این روش با استفاده از پالس‌های پلاسما، در فاصله یک میلی‌متری پوست باعث ترکیب اکسیژن و نیتروژن و تشکیل قوس پلاسمایی می‌شود، قوس الکتریکی این امکان را به شما می‌دهد که به راحتی و بدون تماس با پوست، خال گوشتی را بردارید. در این روش محل مورد نظر تبخیر شده که این امر موجب ایجاد پوسته‌های جدید در سطح پوست می‌شود. پلاسما با ایجاد حرارت، موجب افزایش کلاژن شده که در نهایت سلول‌های جدید به وجود می‌آید. چند روزبعد از برداشت خال، با مراقبت‌های انجام شده، پوست، بازسازی می‎شود.

پلاسما چیست؟

پلاسما حالتی از ماده است که خاصیت رسانایی داشته و از طریق تحریک کردن لایه های زیری پوست، باعث بازسازی و ترمیم پوست می شود. بعد از نفوذ پلاسما به لایه ها و بافت های زیرین پوست، پوسته های قدیمی ریزش کرده و بافت ها ترمیم می شوند و در نتیجه حذف خال به سادگی انجام شده و خال پوستی از بین می رود، می توان گفت که به طور کلی در حذف خال به روش پلاسما، قسمت هایی از پوست به شکل نقطه نقطه سوزانده می شوند. برداشتن خال به کمک این روش، نیازی به بیهوشی نداشته و بدون عوارض نیز می باشد.

برداشتن خال با پلاسماجت یا دستگاه کیوسوئیچ

پلاسماتراپی چیست؟

مزایای برداشتن خال با دستگاه پلاسماجت

پلاسما جت همان دستگاه پلاسما است که امروزه در بسیاری از کلینیک های پوست، مو و زیبایی مورد استفاده ی متخصصین واقع می شود. متخصصین هیچ نگرانی ای در رابطه با کار کردن به کمک این دستگاه ندارند؛ چرا که این دستگاه، دارای تأییدیه ی پیشرفته ی اروپایی و آمریکایی می باشد. بسیاری از پزشکان علاوه بر این که استفاده کردن از این دستگاه را برای برداشتن خال توصیه می کنند، برای از بین بردن تیرگی زیر بغل نیز آن را به کار می برند.

می توان این گونه گفت که به طور کلی پلاسماجت، تولید کلاژن پوست را تحریک کرده و موجب سفت شدن پوست می شود، عمل خال‌ برداری با استفاده از دستگاه پلاسماجت، بدون هیچ‌گونه بیهوشی، برش و خون‌ریزی انجام می‌شود که از مزیت‌های این این روش، فقط برای برداشتن خال های پوستی کاربردی نیست بلکه برای عمل های زیبایی زیادی کاربرد دارد؛ لازم به ذکر است که پلاسماتراپی از جمله روش های غیر تهاجمی برای برداشتن خال به شمار می آید.

ایمنی این روش بسیار بالا بوده و این روش دارای تأییدیه ی FDA می باشد.اگر شما نیز از جراحی و روش های تهاجمی برای زیباتر ساختن پوستتان می ترسید، استفاده کردن از روش پلاسماجت یا پلاسما تراپی، گزینه ی مناسبی برایتان خواهد بود. بهتر است بدانید که شما برای زیباسازی پوستتان از طریق روش پلاسما جت، نیازی به بستری شدن ندارید و این روش، روشی کاملأ سرپایی است.

*لاغری سریع و موثر با خرید دستگاه لاغری کرایولیپولیز

کاربردهای دستگاه پلاسماجت

  • رفع چین و چروک
  • جوان سازی پوست
  • لیفت پوست
  • درمان کردن جای آکنه یا جوش
  • حذف خال از روی پوست نقاط مختلف بدن
  • رفع یا درمان آسیب های پوستی مختلف
  • تحریک یا سرعت بخشیدن به فرایند کلاژن سازی پوست
  • بهبود آبرسانی و خون رسانی پوست.

هزینه پلاسماتراپی خال های پوستی

هزینه برداشتن خال با روش پلاسماتراپی، به نوع خال، تعداد، رنگ خال، سطحی یا عمقی بودن خال بستگی دارد، هزینه برداشت خال با پلاسماجت معمولا از 300 هزار تومان شروع می شود و در مناطق و کلینیک های درمانی فرق دارد.

خال برداری با پلاسماجت بهتر است یا دستگاه لیزر کیوسوئیچ؟

برداشتن خال با دستگاه لیزر کیوسوئیچ

یکی از روشهای مهم و کاربردی حذف خال با دستگاه لیزر کیوسوئیچ است که امروزه مورد استقبال بسیاری از مراجعان و همین طور پزشکان قرار گرفته است. معمولأ زمانی از لیزر برای برداشتن خال استفاده می کنند که برش یا تراشیدن یعنی جراحی خال دشوار باشد. برای حذف خال به کمک لیزر از نور استفاده کرده و رنگدانه های خال را می شکند و باعث نابودی آن می شود.

معمولأ احتمال رشد مجدد خال ها بعد از از بین بردن آن ها به کمک لیزر، وجود ندارد. امروزه روش کیوسوئیچ به عنوان بهترین نوع لیزر و به طور کلی بهترین روش برای برداشتن خال، شناخته شده است. پزشکان یا متخصصان علاوه بر حذف خال به کمک لیزر کیوسوئیچ از این روش برای از بین بردن چین و چروک، لکه های مادرزادی و انواع خال کوبی ها نیز استفاده می کنند.

لیزر کیوسوئیچ با طول موج مشخصی بر روی پوست پخش شده و از طریق رنگدانه های خال، جذب می گردد. البته لازم به ذکر است که لیزرهای کیوسوئیچ در طول موج های مختلفی موجودند. معمولأ لیزرهای کیوسوئیچی که طول موجشان بین 1064 تا 532 نانومتر است، بهترین دستگاه کیوسوئیچ برای رفع خال های پوستی است.

#اجاره دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس با شرایط عالی

هزینه لیزرتراپی خال های گوشتی

قیمت برداشتن خال با لیزر به عوامل متعددی مانند نوع خال، تعداد ،رنگ، محل قرارگیری خال، عمقی یا سطحی بون خال، لوکیشن کلینیک درمانی، سابقه و مهارت پزشک متخصص بستگی دارد، اما از جلسه  1500میلیون تومان شروع شده و 3میلیون تومان هم است.

برداشتن خال با پلاسماجت یا دستگاه کیوسوئیچ ؟ کدام روش بهتر است؟

قبل از برداشتن خال باید از خوش خیم بودن یا بدخیم بودن خال توسط پزشک اطلاع داشته باشید. بنابراین برای انتخاب بهترین روش برداشتن خال باید به پزشک متخصص مراجعه کنید و روش مناسب برای پوست شما تعیین شود. ممکن است پزشک از روش لیزر پیشنهاد نکند و از روش پلاسماتراپی استفاده کند. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید ماندن جای خال روی پوست است، که با استفاده از روش‌ لیزر کیوسوئیچف هیچ اثری از جال خال باقی نمی ماند.

برداشتن خال با لیزر کیوسوئیچ کاملا غیرتهاجمی است، این عمل باعث شده بعد از برداشتن خال خونریزی، سوزش و خطر ابتلا به عفونت به طور چشمگیری کاهش پیدا کند.این روش به مدت بیست تا سی دقیقه طول می کشد، دستگاه کیوسوئیچ برای برداشتن خال در مناطق حساس بدن مانند پلک‌ها، صورت و بینی بشدت توصیه می شود.

برداشت خال با دستگاه پلاسماجت برای خال های سطحی است اما برای خال عمیق مناسب نمی باشد، همچنین بعد از برداشت خال با پلاسماتراپی جای خال و اسکار باقی می ماند، همچنین درحین انجام عمل بیمار درد و سوزش باید تحمل کند، در این روش امکان برگشت خال است.

خال برداری با دستگاه کیوسوئیچ

کلام آخر

مباحث برداشتن خال به کمک روش پلاسما جت و لیزر کیوسوئیچ در این مقاله، مورد بررسی قرار گرفتند. ملاحظه کردید که برداشتن خال به کمک این دو روش، امروزه بسیار مورد استقبال واقع شده است. دلیل این امر نیز، نتایج مثبت و سریع این روش ها و همچنین غیر تهاجمی بودن آن ها و مزایای دیگرشان می باشد. بهتر است قبل از انتخاب کردن هر یک از این دو روش یا حتی روش های دیگر برای برداشتن خال، ابتدا به یک متخصص یا پزشک پوست یا زیبایی مراجعه کرده و با او مشورت کنید.

متخصصان می توانند شما را در زمینه ی انتخاب روش مناسب جهت حذف خال، راهنمایی کرده و بهترین و مؤثرترین روش خال برداری را به شما معرفی کنند. این امر باعث می شود که شما بهترین روش خال برداری را متناسب با نوع پوستتان برگزینید و عوارضی نیز برایتان پیش نیاید. امیدواریم نکات و مطالبی که در این مقاله شرح دادیم، برایتان مفید بوده باشند. ما بابت همراهی شما تا انتهای این مقاله بی نهایت سپاس گزاریم.

جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358

اینستاگرام نویان طب مانلی :@noyanteb_manely

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *