بوتاکس

بوتاکس چشم گربه ای یا لیفت شقیقه؟

بوتاکس چشم گربه ای یا لیفت شقیقه؟

بوتاکس چشم گربه ای چیست؟

تزریق بوتاکس چشم گربه ای یکی از روش‌های زیبایی برای زیبا و کشیده یده شدن چشم های ماست، در این روش ، سم بوتولونیوم در اطراف چشم‌ها و به‌خصوص قسمت خارجی ابروها تزریق می‌شود، در بوتاکس چشم گربه‌ای با آزاد شدن عضلات شاهد لیفت گوشه‌های ابرو هستیم ، که بدون نیاز به عمل جراحی و دوره نقاهت طولانی و مراقبت‌های خاص بعد تزریق، تا زمانی که بوتاکس در بدن بماند، ظاهر چشم گربه‌ای باقی می‌ماند.

از آنجایی که ماهیت تزریق بوتاکس موقتی است، اگر از ظاهر جدید خوشتان نیامد یا بعد مدتی تکراری شد خیالتان راحت است که اثر آن بعد از مدتی از بین می‌رود، این روش، ظاهر و فرم زیبایی به چشم‌ها می‌ دهد، چروک و خطوط ریز اطراف چشم‌ها را کم می‌کند، ابروها را کمی به سمت بالا می‌کشد و تا زمانی که اثر بوتاکس باقی است، صورت شما جوان تر به نظر می رسد، تزریق بوتاکس مزایا و معایبی دارد که در مقاله های ” فواید و عوارض تزریق بوتاکس” به این موارد اشاره شده است، توصیه می کنیم قبل از تزریق بوتاکس این مقاله را مطالعه نمایید.

نحوه تزریق بوتاکس چشم گربه ای

برای لیفت پلک چشم با بوتاکس باید تزریق به قسمت‌های داخلی و میانی ابرو انجام شود یعنی نزدیک‌ترین قسمت به بینی و کمی دورتر بالای پلک فوقانی. این نوع تزریق باعث کشیدگی گوشه چشم به سمت بالا شده که ظاهر چشم‌ها را برجسته ‌تر و بزرگ ‌تر نشان می‌دهد.

مزایای تزریق بوتاکس چشم گربه ای

مزایای بوتاکس چشم گربه‌‌ ای

مهمترین مزیت تزریق بوتاکس به نسبت سایرروش‌های جوانسازی، امن بودن آن است، شما در طی این فرایند هیچ گونه جراحتی نخواهید داشت، برخی دیگر از مزایای بوتاکس چشم گربه ‌‌ای عبارتند از:

  • تزریق بوتاکس چشم گربه ای به صورت واضح، موجب جوانی صورت شود، افتادگی چشم و پلک ناشی از بالا رفتن سن را به راحتی بزطرف کرده و چشم به سمت بالا کشیده می‌شود، در نتیجه چشمانی جذاب تری خواهید داشت.
  • وقتی دو طرف چشمانتان به سمت بالا کشیده شود، چشم درشت ‌تر و جذاب ‌تر خواهد شد. اعضای صورتی که در نگاه اول توجهات را به سوی خود جلب می‌کند چشمان هستند. اصلی‌ترین انگیزه برای تزریق بوتاکس چشم گربه‌‌ای همین است.
  • چین و چروک‌ها را برطرف می‌کند، وقتی بوتاکس تزریق می‌شود، روی سیگنال‌های عصبی که به عضلات فرمان حرکت می‌دهد تاثیر می‌گذارد، در نتیجه، عضلات نمی‌توانند حرکت کنند، با این کار، علاوه بر تغییر فرم چشم، چین و چروک اطراف چشم نیز برطرف می‌شوند، حتی در ایجاد چین و چروک در آینده پیشگیری خواهد شد.
  • درد کمتری دارد، میزان تغییری که بوتاکس چشم گربه‌‌ای ایجاد می‌کند، زیاد است، این تغییرات تنها با دو یا چند تزریق انجام می‌شود و هیچ زخم و جراحتی بر جای نخواهد گذاشت، پس شما بر خلاف روش‌های تهاجمی چون جراحی، درد چندانی حس نمی‎‌کنید.
  • موجب افزایش میزان کشسانی پوست می‌شود، وقتی عضله حرکت نکند، پوست نیز چین نمی‌خورد، به مرور خاصیت کشسانی آن بیشتر شده و سفت می‌شود.
  • دوران نقاهت ندارد، تغییری که بوتاکس چشم گربه‌‌ای در صورت ایجاد می‌کند چشمگیر است، یک روش غیر تهاجمس که نیاز به برش پوست ندارد، پس مراقبت‌های پس از فرایند نیز بسیار راحت است و دوران نقاهت ندارد، پس از آن‌که تزریق به اتمام رسید به راحتی می‌توانید به فعالیت‌های روزمره خود برگردید.

بیشتر بدانید: لیفت صورت با دستگاه هایفو اولترا فورمر 7 بعدی

لیفت شقیقه چیست؟

در نواحی شقیقه، عروق خونی زیادی وجود دارد که در صورت استفاده از روش‌های غیر ایمن برای جوان‌سازی می‌توانند دچار آسیب شوند، لیفت شقیقه با بوتاکس یکی از امن ‌ترین روش‌های جوان‌سازی و رفع چین ‌وچروک این ناحیه است که به جذابیت بیشتر چشم‌های شما هم کمک می‌کند،

با تزریق بوتاکس عضله ناحیه مورد نظر برای مدت مشخصی فلج می‌شود، و دیگر چروک نمی شود که این نتیجه که شما آن چند سال جوان تر نشان می دهد، خیلی مهم است که این تکنیک توسط یک پزشک متخصص زیبایی و در یک کلینیک زیبایی معتبرانجام شود.

مراحل انجام بوتاکس شقیقه

فرآیند لیفتینگ شقیقه با کمک بی‌حسی موضعی شروع می شود، سپس متخصص زیبایی ماده بوتاکس را با استفاده از سرنگ کانولا به پوست ناحیه شقیقه تزریق می‌کند، این تکنیک موجب کشیدگی انتهای ابروها، لیفت پلک‌ها و بالا رفتن پوست شقیقه می‌شود و اثرگذاری خفیفی در سفت شدن یک سوم ابتدایی پیشانی دارد.

مزایای لیفت شقیقه با بوتاکس

مزایای لیفت شقیقه با بوتاکس

  • رفع چین‌وچروک اطراف چشم
  • جوان‌سازی پوست اطراف شقیقه
  • ایجاد تقارن در چهره
  • لیفت ابرو و سفت شدن پوست شقیقه
  • رفع افتادگی خفیف چشم‌ها و بازتر دیده شدن آن‌ها
  • دارای قیمت مناسب
  • بدون نیاز به دوره نقاهت و بیهوشی
  • رفع حالت خستگی و اخم چهره
  • ایجاد شادابی و نشاط در صورت
  • افزایش اعتمادبه‌نفس
  • از بین بردن افتادگی خفیف پلک‌ها

مطالعه بیشتر: قیمت دستگاه آر اف فرکشنال چند است؟ 

 بوتاکس چشم گربه ای یا لیفت شقیقه کدام بهتر است؟

چشم گربه ای حالت کشیده و خوش‌فرم چشم‌ها است که می‌توان آن را با روش‌های غیرجراحی یا کانتوپلاستی ایجاد کرد. این تغییر فرم چشم‌ها به افتادگی پلک و رفع چین‌وچروک ریز پنجه کلاغی کمک می‌کند.

چشم‌ها  گیراترین عضو چهره هستند که زیبایی و خوش ‌فرمی آن‌ها می‌تواند در پیامی که صورت‌ تان به دیگران ارسال می‌کند، تاثیر گذار باشد، اگر شما چشمان خواب‌آلود و پلک‌های افتاده‌ای دارید، این پیام به دیگران ارسال خواهد شد که صورتتان خسته یا کم‌ انرژی است، با تزریق بوتاکس چهره خود را شاداب تر نمایید.

مزایای تزریق بوتاکس چشم گربه ای

باید بگوییم هر دو روش باعث شاداب و جوان شدن چهره شما می شود و ابروهای شما را کشیده تر نشان می دهد، به جذابیت شما کمکی شایانی می کند، اما تزریق بوتاکس چشم گربه ای، تاثیری شدیدی روی کشیدگی چشمان شما دارد، یعنی علاوه بر اینکه ابروهای شما را لیفت کرده ، چشمان را نیز جذاب و گیرا نشان می دهد. اما لیفت شقیقه بیشتر روی لیفت شقیقه و ابروهای شما تاثیزر دارد، در نتیجه اگر مایل هستید چشمان گیرا و جذاب داشته باشید، بوتاکش چشم گربه ای را امتحان کنید، ولی اگر فقط قصد لیفت شقیقه و ابروها را دارید بوتاکس شقیقه را امتحان نمایید.

درباره مزایا و معایب بوتاکس زیر بغل بشتر بدانید.

چنانچه درباره قیمت و خرید دستگاه هایفو سوالی داشتید می توانید با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358

اینستاگرام نویان طب مانلی : @noyanteb_manely

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *